onsdag 12 november 2014

Den rosa månaden oktober

I ett tidigare inlägg från början av oktober sa jag att jag skulle betala en krona per besökare under hela oktober. Pengarna skulle gå till Cancerfonden.

Nu är november här och jag har räknat samman besökarna och kan säga att det gick lite under förväntan. Jag hade hoppas på tiotusen besökare men det stannade på tusen.

Tusen besök på en hel månad är rätt lite om man jämför med Blondinbella eller UnderbaraClara. Men jag jämför mig inte med dem eller med någon annan heller för den delen. Men just i det här avseendet hade det varit roligt med många fler besökare. Kanske nästa oktober?!

Jag tänker så här: Jippi, det blev fyrsiffrigt!

För att vara exakt 1 001 kronor till Cancerfonden.

Jag satte in dem idag.

Till minne av min mamma.

Cancer är otäckt och bara pengar till forskningen kan göra att fler blir friska, lever längre med sin diagnos eller kan screenas innan de ens blivit sjuka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar